-Assalamualaikum wahai sahabat-


Sabtu, 26 November 2011

kEnAnGlAh..

Detik demi detik aku menghitung hari..
Masa begitu pantas berlalu..
Mungkin selepas ini hanya kenangan yang menemani..
Perpisahan kian menghampiri..

Ingatkah dikau bagaimana terjalinnya persahabatan kita??
Kadang-kadang fikiran ku melayang..
mengingati detik itu..
Alangkah indah jika dapat kembali lagi di masa itu..

Sahabatku..
Seperti dikau merasakan..
Perpisahan sudah begitu menghampiri kita..
Selepas ini mungkin kita sudah tercampak jauh..
Demi mencapai cita-cita yang diimpikan..

Berjanjilah sahabatku denganku..
Andai kita sudah jauh terpisah...
Kenangi aku..Kenangi kenangan kita bersama..
Ingati detik suka duka kita..

Masa aku mengalirkan air mata..
Kau hadir menemani aku..
Memberi kata-kata semangat padaku..
Kerana ini ujian buatku...

Ketika aku sedang gembira..
Kau hadir menemani aku..
Berkongsi kegembiraan yang ku alami..
Senyumanmu sentiasa mekar....

Alangkah indah hari itu..
Yang mungkin tak bisa di undur lagi..
Namun ianya hanya bisa dikenang..
Diingati sepanjang hayat...

Sahabatku..
Simpanlah memori kita di hati kecilmu..
Agar kita tidak saling melupakan...
"Hadirnya Seorang Sahabat Bermakna Buatku"
"Senyumannya..Budi Bicaranya.."
"Ku sentiasa Ingat"
"Wo ai ni"
"aishiteru"
"saranghaeyo"
"ti amo"
"mahal na mahal kita"
"i love u"
"aku sayang padamu"
"tumumtum aku kaimo"
"(^_~)**************************"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan